زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم
سرخط خبرها

ترافیک نیمه‌سنگین در راه‌های شمالی کشور (۱۲ خرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۷۳۸۱
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
ترافیک نیمه‌سنگین در راه‌های شمالی کشور (۱۲ خرداد ۱۴۰۲)
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از ترافیک نیمه‌سنگین در محور‌های شمالی کشور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد شیرانی گفت: اکنون محدودیت تردد تمامی وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب محور کرج - چالوس اجرا شده است.

وی افزود: ترافیک در محور‌های جنوب به شمال (محور کرج - چالوس)، محدوده شهرستانک تا نساء و نیز محدوده‌های گچسر، سه‌راهی دیزین، پل زنگوله و سیاه‌بیشه نیمه‌سنگین است.

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور همچنین به ترافیک نیمه‌سنگین در محور جنوب به شمال آزادراه تهران- شمال (محدوده تونل شماره ۱۲ و ۱۳ و حدفاصل تونل شماره ۱۶ تا انتهای آزادراه) اشاره کرد و گفت: مسیر جنوب به شمال جاده هراز در محدوده گالری امامزاده هاشم و لاسم تا گزنک، جنوب به شمال محور فیروزکوه (دماوند)، آزادراه قزوین- رشت (رودبار) و آزادراه کرج - قزوین (محدوده‌های هشتگرد و نظرآباد) نیمه‌سنگین است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->